Älskar mitt jobb

Kategori: Allmänt

Jag älskar verkligen mitt jobb ibland!! Så duktiga elever som verkligen ger allt och ger mig sån energi!!
 
Alla som håller på med hästar vet att det är jobb varenda dag. Hästar ska ut det ska mockas det ska rids det ska halmas,spånas packas oändligt med höpåsar. Det ska sopas putsas, fyllas vatten, mockas hagar, mm mm
 
Just denna period (vinterhalvåret) blir allt dessutom ännu jobbigare. Medans andra kanske kan krypa ner i soffan å kolla på tv måste vi ryttare ändå sköta alla sysslor VARJE dag! 
Ibland har jag funderat på vad jag hålle på med, men den tanken försvinner direkt! Vad skulle jag annars göra? Fika,shoppa kläder kolla tv och bio eller vad för vanliga människor! 
 
Detta inlägg blev inte så genom tänkt, det vara bara mina kvälls tankar 😉
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: