Fredag

Kategori: Allmänt

 Änrligen fredag! Tänk att man är lika glad för varje fredag som kommer. Trots att regnet fullkomlig öst ner i 4 dagar så är jag glad. 
Fina Foxi dansade idag också och jag var helt lyrisk när jag såg honom röra sig. Wow!! 
 
Hästarnas hovslagare Jörgen var här idag och gjorde både Coco och Foxi fin i hovarna. 
På Coco testar vi nya skor, aluminium fram å ringskor bak. Tanken är att han ska få mer stöd bak och bli lite lättare fram. Får se om det funkar, små små justeringar som kan ha betydelse för honom. 
Foxi var så duktig! 
Stort tack till Jörgen som är en viktig del i mitt team! 😊😊
 
Fredags em/kvällen spenderades i ridhuset med träningar för fulla muggar. Nu blir det sängen och imorgon står ridning, träningar och fix på gården på planeringen 
 
 
 

Kommentarer

  • Elina säger:

    Jag undrar hur du lägger upp ett ridpass innan prestation? Jag skrev ett inlägg på: http://nouw.com/elinahorst om lösgörande & pepp på ett dagen innan pass! Hur gör du för att prestera så bra som möjligt?

    Gå gärna in och läs mina tankar och kommentera jätte gärna dina tankar!

    Svar: Kan göra ett inlägg om det👍😊
    Om Mig!

    2016-05-27 | 23:23:30
    Bloggadress: http://nouw.com/elinahorst
  • Johanna säger:

    Är foxi till salu? Helt underbar häst!!

    Svar: Foxi är inte till salu😉
    Om Mig!

    2016-05-28 | 15:06:35
  • Anna säger:

    Kan du inte berätta lite mer om alla hästar du har? :)

    2016-05-31 | 18:35:12

Kommentera inlägget här: