Tisdag

Kategori: Allmänt

Tisdagar är min lediga dag, då ska jag göra allt jag inte hinner med och fixa saker som ska fixas och vikigaste av allt umgås med min dotter Lee. Eftersom jag jobbar alla andra kvällar och ofta helger så är det viktigt att vi hinner umgås lite. 
 
Federation fick sig en galopp runda i djupsnö, så härligt att känna hans kraft när han tar i, det är fantastisk nu när man kan träna ute. 😀Så glad att jag har en häst som går att rida ut på och kunna ta vara på snön som lite styrke träning. Coco fick skritta på banan i snön, men han var tokladdad så var svårt att hålla honom i styr.
 
 
Lastbilen skulle in på besiktning idag och jag passade på att handla eftersom jag jobbar resten av veckan.
 
Imorgon ska jag rida Ellie. Hon börjar bli riktigt fin nu. Förra året sa jag att om 2 år är denna häst riktigt fin, och det har bara gått 1 år, så om ett år till då kommer hon dansa fram😉 
 
Underbart med snö 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: