Tips

Kategori: Allmänt

Här är ett tips som förvarar rosetter snyggt och praktiskt. 
Förr i tiden när jag var yngre satte jag alltid upp rosetterna på väggen i mitt rum. Men det blir inte så snyggt när man får ett eget hus😉.  Den snygga tapeten försvinner med en massa olika färger. 
 
Jag fick detta i present av mamma och pappa. En lyckta fullproppad med mina rosetter. Tycker att det är en snygg detalj i huset. Sen om jag någon gång i framtiden får en stor sadelkammare så kanske den får flytta dit och då kanske jag kan göra fler lycktor😊
 
 
Dock har jag en hel kartong full med rosetter som får ligga på vinden och samla damm. Alla kan ju inte vara framme:)
 
 
Dom finare och minnesvärda rosetterna har jag gjort så här med: 
Och 
Chanel har en egen minnes hylla❤️ 
Hur gör ni med era pris rosetter? 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Smart ide med lyktan! Håller just på o göra om o insåg nyligen att ja inte har en aning om va ja ska göra av alla rosetter som nu hänger färgglatt på väggen... Men de får nog bli en liknande lösning! 👌 Går nog med sån där fin vattentillbringare i glas med kran nedtill också, finns ju massa fina varianter o storlekar på. Toppen! Du löste en stor pusselbit denna vecka! Haha för just nu var de dags att flytta på dom. 😃

    2016-01-20 | 00:03:29
  • Cissi säger:

    Just nu har jag de mest minnesvärda och finaste uppsatta på väggen tillsammans med foto på hästen. Två-tre stycken per foto, det tycker jag ser fint ut. Medaljerna har jag satt upp runt hästskor med foto i och så har jag hängt tillhörande rosett(er) tillsammans med det :) resten ligger tråkigt nog i kartonger.

    När jag har pluggat klart och flyttar till större överväger jag faktiskt att avsätta en hel vägg i arbetsrummet till priser, sådär som man hade när man var liten. På något sätt lockar tanken med att hela det rummet ska andas framgång haha. Kanske lite töntigt men! :) får se hur jag gör när den dagen väl kommer!

    2016-01-20 | 11:46:21

Kommentera inlägget här: