Dagen

Kategori: Allmänt

Go Kväll! Hoppas eran dag har varit bra. Min dag har varit fantastisk och jag har hunnit med mycket utan att behöva stressa. Det gäller att lägga upp en plan för varje vecka, försöka följa den och göra varje dag som den är. Ibland krånglar det då gäller det att ha en extra plan och hitta lösningar.
Jag är lite så att när jag har en plan och den bryts så får jag panik, blir Suuuuuper stressad att jag inte kan fortsätta min dag som jag planerat. Jag måste och jag försöker lära mig att kunna hitta lösningar utan att hålla andan och tappa fokus. Har ni nåt bra tips? 
 
Ha Ha idag hittade jag min bästa älskade rycktborste i soppåsen......tänkte lite fel tydligen och la den där istället för i rycktlådan 
 
Coco var lugn och fin idag och nya tillridningshästen Sune kändes jätte fin. 
Han är en 6-åring e.Sunny Boy. En fin ung talang med tre underbara gångarter en bra temperament och fin ridbarhet.
En riktig goding
Han fick prova min Bates sadel idag och jag tror han gillade den för hans galopp var helt underbar och reglerbar👍 
 
Avslutade dagen med träningar och även idag låg fokus på hörnpasseringar och jag lade även ut bommar i hörnen för att få hästarna ännu mera uppmärksamma och lösgjorda. 
Duktiga Emma Ek och TicTac
dansade hela träningen idag 🌟

Kommentarer


Kommentera inlägget här: