Äntligen

Kategori: Allmänt

Äntligen lite lagom temperatur för att ta oss till ridhuset. Jag lastade in båda hästarna och åkte till ridhuset för att rasta av dom lite. Coco var laddad redan i lastbilen och inne ridhuset var han en "liten"vilde. Han lugnade ner sig när jag kom upp i sadeln och efter ett par varv i trav och nåt i galopp så fick han vara fri. Han ska egentligen skrittas men för att bli av med överskotts energin var jag tvungen att röra på honom. 
 
Näsa vilde, Federation. Jag kände hur laddad han var och det kändes som att det skulle braka loss vilken sekund som helst. Han hölls sig dock på mattan och efter ca 2 min kunde jag börja rida och inverka. Han kändes så fantastisk!!! Mjuk energisk lätt och explosiv 😉
 
Tack Elin som följde med och hjälpte mig😊
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: