Stövlar

Kategori: Allmänt

För mig är det viktigt att ha ett par snygga och sköna stövlar till både träning och tävling. Tränings stövlarna får gärna vara i nån annan färg men tävlings stövlarna däremot måste vara svarta!
Det finns ett par olika märken och jag har provat några olika. 
Mina första var såklart ett par Cavallo, utan dragkedja, fy tänk att man drog sönder vaderna varje dag i dom där. 
Annars tyckte jag att dom var sköna att rida i, när dom var inridna. 
Könings stövlarna var fruktansvärda att rida in, men så snygga och sköna när jag efter 1 år ridit in dom.... ha ha. 
Min elev Emma köpte dom av mig och dom håller fortfarande, så kvalitén finns det inget att klaga på. 
Här är dom: 
 
 
De Niro stövlarna gillar jag dom är sköna från början och man slipper massa skav, dom finns i många olika färger och detaljer som man kan lägga till. 
 
Mina bruna de Niro 
Mina svarta 
 
Amazona sueca deras stövlar älskar jag!! Dom är snygga finns i oändligt mycket olika kombinationer, dom är sköna från första dagen och mycket bra kvalite! 
Mina ljusbruna Amazona 
 
Här kommer stövlarnas Rolls Roy
Petrie! 
Inte skönaste att rida in men kvaliten är super och hur snygga är inte dessa? 
Mina nya tävlings stövlar😍 
Beställda på Norells Hästsport 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur mycket dyrare är pietri jämfört med deniro? Är det värt de pengarna extra? Ska köpa nya och dessa var grymt snygga!

    Svar: Skiljer nån tusenlapp med Petrie håller många fler år;)
    Om Mig!

    2016-02-06 | 18:46:57

Kommentera inlägget här: