Att få livet att gå ihop

Kategori: Allmänt

Ha ha ja att få livets pussel att gå ihop varje dag är inte det lättaste. 
Hästarna ska fixas det vet ni ju alla vilken tid och energi  det tar. När man utöver hästarna har barn å familj som också kräver sin uppmärksamhet, är det inte lätt att räcka till.
Det gäller att ha en rutin, en tidsplan och en bra planering. 
 
Jag har jobbat så hårt i hela mitt liv för att kunna leva på hästarna och mina träningar. Jag klagar inte och jag älskar mitt jobb och mitt liv som det är nu.
Men det kommer förändringar som man måste ställas inför, ta beslut och hoppas att man väljer rätt väg.
 
Jag hoppas att jag snart kan dela med mig av denna förändring som kommer att ske. Det kräver jobb typ dygnet runt, men också ett nytt kapitel😊
 
Trevlig Fredag allihopa❤️
 
En härlig sommar bild från Åby
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad nyfiken jag blir, det låter spännande. Lycka till :)

    2016-02-26 | 12:44:11
  • Jennifer säger:

    Låter spännande! :D

    2016-02-26 | 13:53:55
    Bloggadress: http://www.jenniferdahl.se/
  • Maria säger:

    Spännande, vet hur det är och står också inför en stor förändring snart. Vill gärna berätta men känner att först måste allt falla på plats först.

    Lycka till!

    2016-02-26 | 17:56:29
    Bloggadress: http://Ingetorp.blogg.se
  • Anonym säger:

    Vilken tur du bara har ett barn !;)

    2016-02-28 | 08:19:56

Kommentera inlägget här: