Tävla andras hästar

Kategori: Allmänt

Jag tränar och tävlar andras hästar. För mig är det ett roligt jobb som jag tar på fullaste allvar. Jag tar mitt ansvar som ryttare och försöker verkligen göra det bästa jag kan med just den hästen jag sitter på. Det är roligt att komma ut på olika nivåer och rida många olika som reagerar på olika sätt inne på banan. 
Jag lär mig också att hantera tävlings situationer på olika sätt. 
 
Om du har en häst du vill ha tränad eller tävlad tveka inte att höra av dig, jag hjälper gärna till. 
 
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Åh vad är det för PRE du sitter på bilden längst ner och tävlat? :D
    Berätta gärna mer om tävlandet av den, stam, ägare, din erfarenhet av iberiska hästar osv.
    Det är svårt att hitta seriösa utövare/tränare/tävlingsryttare som har erfarenhet av rasen i Sverige. :)

    2016-08-25 | 09:35:53
    Bloggadress: http://idenius.wordpress.com

Kommentera inlägget här: