Träning & Clinic

Kategori: Allmänt

Denna lördag anordnade Falu Ryttarsällskap en clinic med  Minna Telde och Charlotte Haid Bondegaard. Jag och Coco samt Linnea Carlsson & Sineada blev inbjudan som gäst ryttare för att delta i clinicen. Det var kul och jag tror både Minna å Charlotte tyckte det var roligt att få ge oss lite verktyg på vår svåra resa upp mot GP!
 
 Det har varit lärorika dagar och jag har fått många teknikska redskap att använda, exakt vad vi behövde ha!! Är otroligt tacksam för den här chansen och tar med mig allt
Minna är en otroligt duktig ryttare som jag haft som förebild sen jag var liten. Hon gav mig så mycket ❤️ 
 
Coco skötte sig exemplariskt!! Så lugn och snäll, dock lite trött sista passet på em. 
Coco pappa och jag
Mina nya snygga rosé sporrar från sprenger inköpta på Norells hästsport, fick invigas👍
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: