Inspirerande ryttare

Kategori: Allmänt

För mig är det viktigt att ha ryttare som jag både ser upp till och som ger mig inspiration på högre nivå. Bla Edward Gaal och Minna Telde är ryttare som jag tycker rider otroligt bra och får alla hästar att dansa. 
 
Men det är också jätte viktigt för mig att ha ryttare på min egen nivå som jag kan följa och inspireras av. Vi kan stötta varann i den här sporten och ge varann bra pepping. Dom som ger mig inspiration är Amanda Eklund och Cattis Hjärpe, det är ödmjuka människor som kämpar och är otroligt duktiga, dom har själva utbildat sina hästar från unghäst till Grand Prix. 
 
Jag blir verkligen så glad när det går bra för dom och jag hoppas dom tycker detsamma
 
Amanda å Sambucus 
 
Cattis och Cerina 
 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Åh vad glad jag blir :) Väldigt fint skrivet! Det är så roligt att se hur fin Cocu har blivit! Kul att kunna följa varandra och ge tips, råd och inspiration till varandra!!

    2016-04-20 | 08:20:24
  • Cattis säger:

    Men goding! Vad rörd jag blev :) Tack snälla du och JA självklart känner jag detsamma om dig! Så glad att vi lärt känna varandra, och snart kommer ni hem till mig! ska bli sååå kul! stor kram till dig!

    2016-04-25 | 08:21:44
    Bloggadress: http://cattishjarpe.blogg.se

Kommentera inlägget här: