Harcour

Kategori: Allmänt

Jag älskad verkligen Harcours kläder! Det är bra pris, dom har bra kvalité och är väldans snygga😊 
 
Nu har jag testat flera ridbyxor och gillar det glatta tyget som är vattenavvisande och mjuka att ha på sig. Silikon greppet är bra och sitter kvar tvätt efter tvätt.
 
Nu har jag provat deras vita ridbyxor med helskoning, och
 även dom är jag mycket positivt överraskad av. 
 
 
Gillar den snygga detaljen som är runt fickorna i mörkblått/grått och deras märke under👌. 
 
Denna tävlings skjorta är också en favorit som jag använder som en vanlig "snygg" tröja, perfekt ha under en v-ringad tröja. Eller bara ha den som den är då den är så enkel och snygg. Gillar det mjuka,lätta materialet. Det är långärm på den så under vintern passar den perfekt som tävlings tröja men annars föredrar jag gärna kort ärm under kavaj/frack. 
 
Enkel och snygg.👍
Harcour finns att köpa på Norells Hästsport
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: