Ett mycket bra pass

Kategori: Allmänt

Min pappa har hjälpt mig några gånger sista veckan och det är guld värt att ha nån på marken.
 
Idag fokuserade vi oss på lösgörande jobb, Coco var mjuk och avspänd från början. När han är helt mellan hjälperna och precis där jag vill ha honom så har jag honom helt i mina vader. Det är små små detaljer och ändringar för att hitta just det där läget! Och då känns det som vi är ett! Häftigt! Detta läge har jag haft förut men det är som allt annat, det ska stärkas, förbättras och förfinas och bli ännu bättre.
Det svåra med Coco är att hitta kontakten där framme, men vi jobbar på det! (Och har gjort i 4 år😂)  
Teknik teknik teknik 
 
Imorgon kväll blir det träning med Charlotte och Minna inför clinicen på Lördag! Ska bli så spännande att höra vad dom tycker och har för tips till oss. 
 
Min älskling 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är du nå nervös inför clinicen? Vilken tid rider du?

    2016-04-08 | 20:21:37

Kommentera inlägget här: