Norrköping/Åby

Kategori: Allmänt

Hemma från tävlingarna i Åby. Detta var väl inte våran helg kan man sammanfatta det. I lördags startade vi en Intermediaire 1. Framridningen var lugn stabil, avspänd och väldigt bra. Inne på banan blev det en hel del missförstånd där vi missade båda serierna och saxen, inte dom bästa piruetterna och ja allmänt missnöjd. strax under 65% blev resultatet trots allt. 
 
Inför dagen kür kändes han fantastisk på framridningen och jag kunde rida som jag ville, det mesta stämde och vi var laddade. Inne på banan rasade missförstånd på missförstånd över oss och det kändes katastrofalt.Resultatet 65,5% där jag vet att vi kan göra allt 100 gånger bättre. Men hem och jobba vidare så vet jag att vi kommer nå toppen en dag☺️❤️! 
 
Stort tack till Elin mamma och Pappa som alltid ställer upp 
Älskar er❤️
 
 
 
Nytt schabrak och huva från Norells med röd och guldig snurra tillsammans med swaroski stenar kantabandet är svart och huvan svart med en röd snurra 👌👌
Så snyggt!matchade bra tillsammans med mina röda sporremmar från Amazonas.  Du kan designa ditt eget equiline schabrak precis som du vill ha det 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: