HorseForce HB

Kategori: Allmänt

Jag har fått ett nytt samarbete med skickliga Li Johansson och HorseForce HB. Li ser till att mina hästar är mjuka och fina i kroppen. 
 
Li är utbildad equiterapeut 
Hon jobbar med laser, akupunktur, massage, kiropraktik, stretching och magnetterapi😊
 
Jag tycker att det är viktigt att kolla upp mina hästar kontinuerligt, för att dom på bästa sätt ska kunna
prestera och känna sig bra i sin kropp. För Coco som har shivering tycker jag att det är extra viktigt.
 
Li är helt toppen på sitt jobb och jag är glad jag och hästarna har henne (Coco vill ha det bästa 😉) 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Charlott säger:

    Hej!
    Tack för all inspiration ni ger. Jag skulle gärna vilja ha lite tips på hur jag går till väga för att skaffa sponsorer?

    Mvh//
    Ann-Charlott Palmquist

    2015-04-28 | 14:26:50
    Bloggadress: http://www.whinneyochwilbur.blogg.se

Kommentera inlägget här: