Kandar igen

Kategori: Allmänt

Coco har gått på träns i två veckor, eftersom det varit lugnt med tävlingar. Idag provade jag att rida på kandar igen och han kändes super fin!! Lätt fin, mjuk och tog mina halvhalter bra utan att släppa och krypa upp. 
Han är samarbetsvillig och lyhörd som jag vill ha honom och det är bara att passa på att njuta tills nästa "dryg period" kommer. Det är så mycket lättare och roligare att rida när vi kan arbeta positivt tillsammans utan massa stul och tokigheter. 
 
Chanel fick ett dressyrpass på en stor äng idag, och kändes riktigt fin. Att få rida ut och träna i detta underbara väder är så skönt. 
 
 
Fina Chanel alltid lika glad❤
 
 
Hejhej!
 
 
 
 
Schabraket från PS med stoppkuddar fram låg riktigt bra på båda hästarna
och jag gillar det skarpt!!😀😀det är en snygg brun färg som passade perfekt ihop med mina stövlar och Cocos kandar. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: