Stort tack till alla som hjälpt och stöttat

Kategori: Allmänt

Och hästarna detta år!😀

Utan er hade den här resan aldrig gått! Och erfarenhet den gett oss är oslagbar!

Super stort Tack till Dalviks kvarn som bidragit med diesel till våra tävlingar! Helt fantastiskt!!!

 



Till Norells Hästsport som sponsrar och ger mig och hästarna rabatt på allt som har med hästprylar att göra!! Wow!!

Ps Of Sweden som ger oss underbara träns och kandar, grimmor, schabrak mm!! Love you

 

 

MaxiRice det absolut bästa tillskottet till din häst!! Coco fick chansen att bli en sponsor häst av maxirice och det vi är så stolta över!

 



Twins trading som ger, det som inte jag är så duktig på, men som är så viktigt för att vi ska kunna ta oss någonstans😊 Service på min bil och hästarnas lastbil!! Så glad för det!!

 



Camilla Alexandersson och Thulebro Säteri i Skåne som sponsrade med uppstallning under Championatet i Flyinge! ❤

Mamma och Pappa som alltid stöttar mig!! Älskar er!

Min super duper bästa tränare Birgitta Kjellin!! Vilken brud!

Sist men absolut inte minst....min underbara ELIN!!❤ Kan inte skriva allt du gör för mig för det är verkligen ALLT!!

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: