WOW

Kategori: AllmÀnt

Debuten i St.george gick strĂ„lande😀 Coco och Chanel fick samma poĂ€ng och delade pĂ„ segern!! KĂ€nns fantastiskt kul!! Och nu Ă€r Ă€ven Coco klar för Falsterbo!!
 

Tar det frÄn början. Det hela började med att familjen ligger i magsjuka, jag Àr livrÀdd för magsjuka. PÄ vÀgen upp till Söderhamn kÀnner jag hur jag plötsligt mÄr skit dÄligt.....ÄÄÄÄ nej. Stannade lastbilen och gick ut Ä hÀmtade lite luft, sen kÀndes det lite bÀttre. MÄdde halvdant hela dagen och ville bara rida innan det skulle bryta ut. 
 
VĂ€l uppe pĂ„ hĂ€stryggen kĂ€ndes det bĂ€ttre. Coco var först ut och var vĂ€ldigt laddad. Den energin vill jag ha, men jag vill kunna kontrollera den ocksĂ„. NĂ€r domare visslade flög han upp i luften och pep, ha ha going😀
Programmet kÀndes ok, lite smÄ grejer som kan bli bÀttre. Första serien som Àr byten i vart fjÀrde, missade vi helt. Men jag Àr glad och nöjd att vi kom runt programet utan att han bralla ur helt. 
66,5% !
Chanel kÀndes super fin pÄ framridningen, och Àven inne pÄ banan. Missade höger piruetten annars Àr jag riktigt nöjd med hennes ritt. BÄda serierna satt och hela galoppen kÀndes mycket bÀttre Àn vad det brukar kÀnnas inne pÄ banan, orken fanns hela vÀgen idag!!
Trodde faktiskt att hon skulle fÄ mer Àn Coco! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ida sĂ€ger:

    Ni var sÄ duktiga! Var och kollade, du har tvÄ otroligt fina hÀstar :)

    Svar: Tack sĂ„ mycket 😀
    Om Mig!

    2014-05-10 | 21:58:29
  • Helen sĂ€ger:

    Stort grattis!

    Svar: Tack 😀
    Om Mig!

    2014-05-10 | 23:05:18
  • Therese sĂ€ger:

    Vad roligt och delad seger dessutom. . Grattis :)

    Svar: Tack
    Om Mig!

    2014-05-11 | 00:57:01
  • Elin sĂ€ger:

    Grattis :D
    Har undrat en grej , stÄr dina hÀstar sjÀlva i hagen ? :)
    Eller har dem sÀllskap av nÄn Shettis eller sÄ ?

    Svar: Dom stÄr sjÀlva i hagen
    Om Mig!

    2014-05-11 | 20:04:23

Kommentera inlÀgget hÀr: