Tacksam för mitt team

Kategori: Allmänt

Jag är otroligt tacksam för mitt team som ställer upp för mig. De hjälper mig i vardagen och stöttar mig på träningar och tävlingar!
Mamma fixar allt från fika till mat, ser till att det alltid finns något i fika korgen när vi bär iväg till tävling.
Pappa som ställer upp till 200%!! han vill alltid mitt bästa, tränar mig på bästa sätt mellan Birgitta träningarna.
Elin som vet exakt hur jag vill ha det, hon fixar allt och är noggrann med allt! Hon är en glad person som jämnt peppar och får mig på bra humör!
Birgitta såklart som tränar mig och hästarna på bästa sätt, det är fantastiskt att ta del av hennes kunskaper och erfarenheter:) 
 
 Norells hästsport som sponsrar med kläder, täcken och saker till hästarna!!otroligt tacksam
 
PSofsweden som sponsrar med deras underbara träns/kandar och deras sholders och perfect heel är grymma!! 
 
Ser fram emot detta år det ska bli fantastiskt roligt! Nu hoppas jag att vi ska klara av att kvala till Falsterbo som är målet för i år! 
 
 
 

Kommentarer

  • Elin Haglöf säger:

    åh vad gullig du är. är så tacksam att jag får vara med om så mycket och lär mig massor som ryttare. :) <3

    2014-03-05 | 21:20:44
    Bloggadress: http://ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här: