Shopping & Familjedag

Kategori: AllmÀnt

Idag blev det en efterlĂ€ngtad familjedag!! Underbart med en lugn dag utan jobb😀!! Jag började dagen med att Ă„ka till stallet och rida bĂ„da hĂ€starna! var klar med allt till lunchtid och dĂ„ Ă„kte vi ivĂ€g till kupolen och shoppade! Jag brukar aldrig köpa klĂ€der till mig sjĂ€lv, dĂ„ alla pengarna gĂ„r till hĂ€starna och hemmet. 
Men det blev ett par nya vita skor, vĂ€lbehövlig dĂ„ mina gamla gĂ„r för sig sjĂ€lv...😉😉 Ett par snygga vĂ„r jeans, jag har svĂ„rt att hitta jeans som sitter bra, men dessa frĂ„n Gina satt som en smĂ€ck 😀 2 tröjor och lite saker till Lee. 
  
Nu laddar jag för tÀvling imorgon. HÄll tummarna att Coco Àr snÀll och sköter sig!! 
 
 
 

Kommentarer

  • Jennie sĂ€ger:

    Jag trodde du hade eget stall??

    2014-03-15 | 22:24:40
  • Lina sĂ€ger:

    Sjukt snygga skor!! Vart kommer de ifrÄn ?:)

    Svar: Din sko 349:- :)
    Om Mig!

    2014-03-18 | 00:00:58

Kommentera inlÀgget hÀr: