Wihoo äntligen satt den!!

Kategori: Allmänt

Chanel gick in och vann dagens start i Malung!! En Prix st.George på 70,26%!! Är så otroligt glad och lycklig!! Hela trav Programet kändes magiskt😀
i galoppen satte vi allt fast med lite små missar här å där.
Coco gjorde även han ett mycket bra program synd nog missade vi båda serierna som kostade en hel del poäng,trots det red vi på 67,6%😀
Jag lever på känslan jag hade igår på honom då jag verkligen kunde rida på banan.
 
Tack till Malung för super bra tävlingar trots konstant regnande.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Grattis Emma! Fantastiska procent och du och dina fina hästar är imponerande duktiga :) Superkul och inspirerande som vanligt!!!

    Svar: å Tack snälla Anna :)
    Om Mig!

    2014-06-29 | 17:20:55
  • Ingela G säger:

    Grattis!! Fantastiskt resultat!!

    2014-06-29 | 18:02:25
  • ingela säger:

    stort grattis !!

    Svar: Tack :)
    Om Mig!

    2014-06-29 | 22:18:12
  • Helen säger:

    Stort grattis igen! Så fina hästar och bra ridit.

    Svar: Tack snälla :)
    Om Mig!

    2014-06-30 | 08:39:19
  • Emma säger:

    Stort grattis Emma! / Emma som mötte dig i Söderhamn vars häst ej kunde ha ps kandaret ;) (men vi skall lösa det ) ;)

    Svar: Tack så mycketHoppas det löser sig :)
    Om Mig!

    2014-06-30 | 09:43:12
  • Anna säger:

    Det är så otroligt inspirerande att se dig rida dina fina hästar. Jag är lite extra förtjust i Chanel då jag gillar stora maffiga hästar. Har själv en herre på 176 i mkh.
    Har en fråga. Jag har problem att hitta bett till honom. Han har 15,5 på vanligt trönsbett. Försöker nu hitta kandar och bridongbett till honom men det verkar omöjligt.
    Tänkte höra om Chanel har lika stor mun som min och vart du i så fall köper dina bett?

    Svar: Å tack så mycket😄 glad jag blir!!Chanel har faktiskt en lagom mun så hon kan gå med 13,5!
    Om Mig!

    2014-07-03 | 13:35:49

Kommentera inlägget här: