Malung första dagen

Kategori: Allmänt

Nu ligger vi här i lastbilen efter en regnig och väldigt blöt dag!! Jag har tur som har mina hästar inne i stallet där det är torrt och skönt. 
Vi startade tidigt imorse för att hinna hit och kolla på Veronica och Elin när dom startade LA:3 så kul att få se sina elever "in action" 
 
Kl.15.00 var det dax för Coco att starta MsvA:1, jag hade bestämt mig att rida och ta igenom allt inne på banan idag. Redan på framridningen red jag och han kändes såååå fin, tog halvhalter kom fram å tillbaka när jag ville, byte super fint. Inne på tävlingsbanan fick vi till ett bra program synd nog missade vi serierna där vi fick en kostsam 3:a annars är jag så glad över att jag kom till ridning och kunde njuta vissa stunder😀 68,8%!!
 
Sen var det Chanels tur och vi gjorde att bra program, dock gled tyglarna ur händerna på mig(irriterande) så en gång lyckades jag fånga upp stångtygeln så vi vinglade till i cirkelbågarna, en piruett blev lite sisådär men ändå helt ok, Missade ett byte där hon studsade till lite innan, men men så små grejer.
8,5 på ökade traven kändes kul😀
68,8% och delad 3:a med mig själv 
 
Dock inga bilder tagna idag för allt är sååååå blött. 
Får bli en bild från vackra Strömsholm istället😀
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: