Tillbaka

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka till bloggen igen! Har haft lite semester från både bloggande och hästar!  Men nu återgår allt till det normala, hästarna ska igång på riktigt igen efter denna lugna period och därmed blir det mer bloggande också!!
 
Dagens pass gick väl inte direkt så bra, men det kan jag inte begära heller när de vilat i 3 dagar! Coco vägrade ta halvhalter, det var som att börja om från början liksom, men efter lite övergångar och en del bråk så hade jag honom med mig igen! 
Chanel kändes suuuper i traven, men i galoppen blev hon lite kort och ville inte galoppera igenom, men det brukar lösa sig efter 2 dagars ridning! 
Nu blir det att träna på mot nya mål! Det stora målet är GP!! vi har en svår,lång och krokig väg dit men väldigt rolig och lärorik!! Ska bli riktigt roligt att göra denna resa med mina stjärnor!!
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej.
    Härligt att ni är igång igen.
    Skulle vara jätte kul att få se någon träningsfilm med dig och dina hästar igen. Tycker det är så inspirerande att se duktiga ryttare träna. Det lär man sig mycket av!
    Jag har faktiskt fått en hel del hjälp av att titta på filmerna när du tränar Chanel. Min är också stor och lite långsam. Tack för det! :)

    Svar: Kul att vi kan hjälpa er!Det ska jag fixa!:)
    Om Mig!

    2014-07-30 | 11:48:25
  • Matilda kindwall säger:

    Kul att du är tillbaka, har saknat att kika in här då och då. Du är iallafall en stor förebild, och jag beundrar dig och dina hästar mycket 😍

    Svar: Tack snälla!glad jag blir
    Om Mig!

    2014-07-30 | 11:52:30
    Bloggadress: http://nattstad.se/matildakindwall

Kommentera inlägget här: