Dålig uppdatering här!

Kategori: Allmänt

Här är det lite dåligt med bloggande! Det händer inte speciellt mycket! Hästarna har en lugnare period och jag är inne på min sista semester vecka! 
 

Till helgen ska vi ha 30 + 30 årsfest! Jag fyllde i vintras (inte så kul att ha fest då) och Pontus fyller i Januari, därför kör vi en riktig sommarfest ihop!  
 
kan berätta att stallet snart är klart och jag kommer att flytta hem hästarna i slutet på Augusti

Här börjar vi med hagarna
Coco och Chanel står i sandhagar😊 för att minska skaderisken och att slippa trappskor så dom drar av sig halva hoven! 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Kul med eget stall :)
    Ska du ha ridbana? Hur hade du tänkt göra den?
    Vilket Underlag och så?

    Svar: jag ska göra en ridbana till våren. vet inte ännu hur och vilket underlag ska ta reda på mer innan jag betämmer mig:)
    Om Mig!

    2014-07-23 | 15:15:31

Kommentera inlägget här: