Allt har sin mening

Kategori: Allmänt

Jag tror att allt som händer är meningen! Och det var tur att Coco inte kom till finalen för det hade inte han klarat av! I två dagar slutade han att äta och jag tror det var därför energin försvann inne på banan! Stackars Coco busen!Nu har vi fått hjälp med foder åt honom som ska hjälpa honom att hålla magen och aptiten kvar hela tiden, även under meeting!!
 
Chanel däremot kändes super pigg och fräsch så hon hade säkert dundrat på riktigt bra i finalen😊😊
 
Nu har hästarna en lugn period så jag sitter ner och planerar framtiden lite! Spännande 😊
Målet är att starta en intermediare till hösten och rida på godkända procent!  7 års Championatet i Flyinge ligger också som ett mål, men än så länge känner jag att det kostar så mycket pengar så jag behöver verkligen spara för att ha råd att åka dit!! 
 
 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Är inte alls insatt i vad ett meeting på Flyinge kostar. Kan du inte berätta lite vilka summor det handlar om per häst och meeting. Typ Falsterbo och Flyinge?
    Hoppas du kan åka med dina fina hästar!

    2014-07-15 | 23:03:25
  • Maria säger:

    Är inte alls insatt i vad ett meeting på Flyinge kostar. Kan du inte berätta lite vilka summor det handlar om per häst och meeting. Typ Falsterbo och Flyinge?
    Hoppas du kan åka med dina fina hästar!

    2014-07-15 | 23:03:25
  • JennyM säger:

    Tycker det är helt fantastiskt att du hade två så fina hästar med dig till Falsterbo och med såpass fina procent! Trots missar!
    Jag är riktigt imponerad Emma och jag är säker på att båda dina hästar ihop med dig kan gå väldigt långt!

    Synd att vi inte kunde stanna, hade varit kul att ses därnere. Men hoppas vi möts på någonannan tävlings snart istället :)

    Svar: Tack så mycket Jenny!! Ja hoppas vi ses snart😊😊
    Om Mig!

    2014-07-16 | 03:19:46
    Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här: