Vill ha vår NU!!

Kategori: Allmänt

Jag vill ha sol, värme, rida i t-shirt och bli svettig och jag vill känna detta lyckorus i kroppen man får när våren är på väg:) Jag är trött på kylan, kläder av och på, och jag är trött på alla sjukdomar man får detta halvår. Ingenting blir liksom skönt eller roligt att göra. Det är skönt i en vecka sen får det faktiskt vara nog med vinter. Nu har jag fått avreagera mig lite så nu känns det bättre. 
 
Jag har fått tillbaka det här i ögat som jag hade innan Flyinge, tror det är något jag får när jag har en infektion i kroppen. Det är inte heller kul. Så nu blir det lugnt för mig i några dagar, så kroppen får ladda ny energi till nästa vecka. 
 
Idag har jag varit hemma och passade på att raka Chanel. Hon har egentligen ingen tjock päls men hon svettas otroligt mycket, tror hon tycker det är mycket skönare att arbeta nyrakad. Snällare häst får man leta efter, hon stod helt still och jag kunde raka ganachen och hela vägen upp till öronen. 
 
Goa pussmulen
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: