Första tävlingen anmäld!! :)

Kategori: Allmänt

Å va roligt jag har anmält mig och Chanel till årets första tävling! Det blir i Högbo 8 februari om allt är som det ska, känns som det ska och inte är för kallt! 
Det blev tidigare än vad jag tänkt från början men eftersom det var så längesen hon var ute och luftade på sina ben och det var rätt klass så kändes detta rätt!! 
 
Har försökt hitta tävlingar tidigt på året där dom har en MsvB:5 men inte hittat och nu hade dom en sån i Högbo därför tävlar vi där istället för att rida en MsvB:4 3 veckor senare! 
Jag tror att B:5 passar både henne och mig bättre, dels är det mycket roligare och innehåller massa saker som hon är duktig på!! 
 
 

Kommentarer

  • Elin Haglöf säger:

    Åh herregud nu blev man påmind om att den säsongen är på gång! :D

    Svar: Japp nu är det snart igång igen! Detta år ska vi ju på samma tävling tillsammans, längtar dit:)
    Om Mig!

    2014-01-02 | 20:53:55
    Bloggadress: http://ryttargladje.blogg.se
  • Sirpa säger:

    Vilket muskelpaket hon utvecklats till :-) Håller tummarna för god lycka i Högbo!!

    Svar: Tack Sirpa!!
    Om Mig!

    2014-01-02 | 21:27:33

Kommentera inlägget här: