Fina underbara Chanel

Kategori: Bilder

Vi har haft en svacka där allt bra känts skit! Det här med att vara ett med hästen har inte funnits där på länge! Men här om dagen började denna period att vända! Hon började lyssna och jag kunde komma till ridning!

Idag var det en sån där härlig känsla som man bara får ibland och en känsla som gör en helt varm och glad!! Galoppen har blivit rund och fin, samlad och energisk! Piurettarbetet är det fortfarande mycket jobb kvar i men nu börjar vi hitta piruettgaloppen och kan stärka den! Traven dansar hon fram i! Underbar känsla!! Fina Chanel

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hej! Kan inte du skriva ett inlägg med lite ridövningar och "tips att tänka på" vad gäller grundarbetet i dressyr?! :) dela med dig av dina kunskaper för du verkar sjukligt duktig ;D själv har jag svårt att få till "bryggan" på min häst då han har en väldigt kort rygg, något tips?

    Superfin blogg du har med mycket trevlig stämning, ha en fortsatt trevlig lördag och hoppas du överväger ett inlägg om detta viktiga ämne många tappar lite på vägen. Kram Sandra

    Svar: Tack:)Självklart ska jag göra det
    Kram
    Om Mig!

    2014-01-18 | 11:25:34
    Bloggadress: http://mittkallblod.blogg.se

Kommentera inlägget här: