Tävlingen

Kategori: Allmänt

Vilken härlig känsla att vara igång igen!! dock var både jag och Chanel lite ringrostiga i dagens start. Hon kändes fin på framridningen och även inne på banan, men vi missuppfattade varann i en sluta där det blev galopp. slutorna är vårat parad nummer dom är så grymt fina egentligen men jag släppte skänklen (jävla pucko:)) och slappnade av och la om skänkeln igen och då blev det galopp, det misstaget gör jag aldrig om.  I serierna missade  vi mitten bytet och inridningen var inte den bästa. Men trots kostsamma missar fick vi 67,6% och blev 2:a. Behöver tävla för träna tävlingsrutinen. Känns ändå som om våran lägsta nivå har höjts och jag är nöjd å glad 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Grattis!! Jättefina,såg er på plats idag :) Så duktiga!!! Det fina schabraket,var har du köpt det?

    Svar: Tack Anna😀 köpte det på Globen. Kommer inte ihåg vilken affär. Mycket bra och skönt nu för att slippa skav.
    Om Mig!

    2014-02-09 | 20:35:13
  • Anna säger:

    Såg jätteskönt ut :) Passade tjusiga ni!!

    2014-02-09 | 21:12:24
  • Linnea säger:

    Hej! Superfina är ni!
    Har bara en liten fråga, hur lång är du och höga är dina hästar? Jag är bara 155cm och du får mig att inte ge upp om att rida dom större hästarna, för trotts att du är så liten så får du dom att se så lättridna ut.
    Jätte duktig är du!
    Med vänlig hälsning, Linnea

    Svar: Tack snälla😊Jag är 160 och hästarna är 170 och Chanel 175
    Det krävs mycket mer teknik och kvickhet som ryttare då det inte går att rida på styrka! Fantastisk känsla att få dessa stora djur lätta, målet är att vi ska dansa tillsammans😊
    Om Mig!

    2014-02-10 | 06:44:12
  • Anonym säger:

    Snygga bilder!! Vem har tagit dem snygga bilderna?

    Svar: 😀
    Om Mig!

    2014-02-11 | 17:09:28

Kommentera inlägget här: