Glad

Kategori: Allmänt

Nu ni blir det äntligen ett positivt inlägg här på bloggen! 😊 Som dom flesta vet har jag varit inne i en jobbig period där allt krånglat och ridkänslan varit lååångt bort!
 
Idag kom den tillbaka och jag är gladare än någonsin😊! Med hjälp av Birgitta och en duktig pappa som tränar mig på bästa sätt, fick jag idag en wow känsla!! Kändes fantastisk och roligt att rida igen! Chanel var lätt och lyhörd. 
 
Idag hämtade jag även mitt paket från Ps som innehöll massa bra grejer!! Jag har fått en ny bästa vän, perfect heel!!
Riktigt bra grej, kände hur jag verkligen fick ner benen och kom ner i sadeln! Den rekommenderar jag alla att prova! Perfect sholders fick också åka på och så bra för hållningen! Skriver en utvärdering senare! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: