Fredag!!!!

Kategori: Allmänt

Å va skönt med Fredag!!Denna vecka har varit fullspäckad med jobb så jag känner mig rätt sliten. Ska bli skönt när jobbet är klart, hästarna ridna och man sätter sig i soffan med godis påsen mmmm va underbart!!
Imorgon taggar vi för tävling, känns riktigt kul. Denna gång ska jag verkligen rida i programet, förra tävlingen tappade jag ridningen och Chanel och jag var liksom inte ett...om ni förstår vad jag menar? Men vi behöver ett par tävlingar för att komma igång, det är ju en annan sak att tävla än att träna. Rutin Rutin och ännu mer Rutin behöver vi.

 
Förra årets första tävlingar i  Örebro och Hudiksvall. Började med en 2:a plats i Örebro i MsvC och en katastrof ritt i vår första MsvB där procenten inte äns är värd att skriva ut ha ha. 2 veckor efter vinner vi vår andra MsvB på 71,5% då stämde allt mycket bättre.

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Helt underbar blogg, sjukt fina hästar och du verkar rida helt fantastiskt. Är hoppryttare egentligen men börjat tävla mer dressyr. Din blogg fick mig att bli ännu mer motiverad till dressyren. :)
    Btw, Örebros anläggning är ju bara så grym!
    Kram

    Svar: Tack så mycket och va Kul att jag kan inspirera :) då blir jag glad!!
    Om Mig!

    2014-03-17 | 14:30:03
    Bloggadress: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här: