Stressad och väldigt trött

Kategori: Allmänt

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen de senaste dagarna! Dels för att jag jobbat mycket och känt mig helt slutkörd!!ont i kroppen och allmänt trött! 
 
Jag vill inte hamna i den berömda väggen och inte orka med det som jag älskar att göra! 
 
För ett par år sen orkade jag vad som helst, men nu har jag en familj också och då kan jag inte bara köra mitt race som man
gör när man är 20😊Dels är man yngre och har endast sig själv att ta hand om! Men har man barn går inte att bara köra på som en raket. Dom kräver sin uppmärksamhet, och det är en jobbig känsla att inte räcka till,
till dom man älskar mest! Och känslan att vara helt slut när jag ska rida mina egna hästar är inte heller kul! 
Lagom av allt är alltid bäst😊
Så fr.o.m. med nu kommer jag att stänga av min telefon på kvällarna för att slippa bli stressad av jobbet! 
 
Ta ta vara på livet, dom du älskar och det du älskar att göra!! 

Kommentarer

  • Marika säger:

    Klokt att stänga av telefonen på kvällarna. Ta hand om dig och dina kära

    2014-04-04 | 20:06:38

Kommentera inlägget här: