Fantastisk dag

Kategori: Allmänt

 
Började dagen med ett skritt och joggingpass på Coco. Eftersom han står på box nu behöver han ut och rastas minst 2 gånger/dag!
 
 
 
På em var det öppet för fri ridning i craafordhallen och storaridhuset så vi åkte dit för att visa honom anläggningen och rida på de olika banorna! Har aldrig suttit på en lugnare och coolare Coco, han skötte sig så bra. Jag var beredd på det värsta ha ha. Kändes som han var så trygg med mig och bara gjorde det jag sa. Nu hoppas jag att han sköter sig likadant imorgon så han är ridbar inne på banan. 

Kommentarer

  • JennyM säger:

    Håller tummarna för er! Så jäkla snygg är han iaf ;) Fin bloggdesign du har skaffat också :)

    Svar: Tack så mycket Jenny!:)
    Om Mig!

    2013-10-01 | 04:20:15
    Bloggadress: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här: