Nu blir det träning inför nästa år!!

Kategori: Allmänt

Tävlingarna för detta år är avklarade och nu ska vi fortsatta utbildningen mot nästa år.  Längtar faktiskt efter vintern och allt nytt vi ska lära oss ihop mina bästa och jag!
 
Piruetterna ska befästas, seriebyten ska sättas på plats!Så otroligt roligt! Där emellan blir det mycket styrke arbete också för att orka göra allt med kvalité. Coco kommer jag att jobba lång å låg och samla till piruettgalopp, först på långsidorna (gärna i förv galopp) för att sätta styrkan därefter kommer själva vändningen inte vara nåt problem! 
 
Med Chanel kommer galopparbetet att fortsätta och serierna ska befästas helt. Med henne ska även piruettjobbet stärkas för att orka göra själva vändningen bra!travarbetet är inget nytt som ska arbetas in det ska bara stärkas och förbättras så traven blir ännu mer uttrycksfull och energisk i alla rörelser! 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad vr det för hemlis?

    2013-10-11 | 21:36:25
  • JennyM säger:

    Visst är det roligt att sätta upp sådanna mål inför vintersäsongen?! Det är så himla motiverande på något sätt, att hålla igång och träna massa när man ändå inte kan åka iväg lika långt och mycket kanske.. Då känns inte våren så långt borta, och när den väl kommer så vill man ut och få ett kvitto på att något blivit bättre.. Förhoppningsvis ;)

    Svar: Super kul första gången jag väntar till vintern :) fast det är en otrolig jobbig tid men detta år har jag lovat mig själv att inte ta åt mig mer än jag orkar
    Om Mig!

    2013-10-12 | 01:53:10
    Bloggadress: http://jmdressyr.se
  • Anonym säger:

    Vem av de tror du mest på inför nästa år? :)

    Svar: Svår fråga tror lika mycket på båda två.
    Om Mig!

    2013-10-12 | 08:49:38
  • camilla säger:

    Superfina hästar, grattis till fina prestationer! :D

    Svar: Tack så mycket :)
    Om Mig!

    2013-10-13 | 21:04:49
    Bloggadress: http://millas.blogg.se

Kommentera inlägget här: