En lugn dag för Coco

Kategori: Allmänt

Efter flera dagar med mycket intryck och hårda pass fick Coco en jätte lugn dag. Skrittade ett pass på morgonen och ett pass på em runt hagarna i stallet där vi står. Coco fick även bli väl omhändertagen med massa gos och lite skön massage, det gillade han!!
Nu blir det en tidig kväll då jag också är rätt trött
 
Vi passade så att kolla 5 åringarna idag och det var många riktigt fina men också en hel del som inte alls var klara för detta. Jag har tre favoriter det är Minnas båda hästar Bilan och Dunhill så rörliga med ett stort register. Jag blev väldigt imponerad av Belisko riden av Anna Svanberg en rörlig, snygg häst med mycket energi och riktigt bra gångarter, helt klart en favorit som jag skulle lätt ta hem till mig :)
 
Dunhill
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: