Så mycket som händer på 1 dag!!

Kategori: Allmänt

Morgonen startade med en sjuk Lee inte kul med sjuka barn. Men min sambo fick vara hemma med henne och jag åkte till Storvik och tränade  för Birgitta med Coco! Det var verkligen en super träning och Birgitta tyckte Coco hade utvecklas sen sist! Fick med mig en super bra övning. Vi gjorde 4 korta diagonaler där det skulle vara byte på mitten och att jag verkligen fick vända honom i vändningarna! Mycket bra för att få honom lite kvickare i bytena utan att bli spänd dessutom fick jag tänka mer och bli kvickare i mina hjälper! 
 
Efter träningen åkte jag hem knoppade Chanel och iväg till Avesta för att hålla min livs första clinic! Jag var nervös men det kändes bättre och bättre! Var faktiskt riktigt roligt! Hoppas verkligen att jag inspirerade och fick fram det jag tycker är viktigt! 
 
När vi kom hem möttes vi av något fruktansvärt! grannhuset hade brunnit och flera hundar blev innebrända!jag lider med familjen och kan inte föreställa mig hur det känns att få sitt hem förstört och dessutom sina älskade djur! Fy va hämst!!
 
 

Kommentarer

  • ingela säger:

    clinicen var jättebra och intressant :) !!!
    superladdad nu att själv trimma på min primadonna :D och praktisera övningar och tänk från clinicen med dig :D

    2013-11-02 | 20:38:21
  • ingela säger:

    clinicen var jättebra och intressant :) !!!
    superladdad nu att själv trimma på min primadonna :D och praktisera övningar och tänk från clinicen med dig :D

    Svar: Tack så mycket Ingela!! :)
    Om Mig!

    2013-11-02 | 20:38:24

Kommentera inlägget här: