Fullspäckad men rolig helg

Kategori: Allmänt

I helgen blir det fullt upp med roliga saker! Imorgon 06.45 tar jag transporten och åker till Storvik med Coco för att träna för Birgitta!efter träningen blir det hem och knoppa Chanel för hon ska med på clinicen som jag ska ha i Avesta. Det blir en clinic med inrikting på unghästens utbildning!Där jag rider 3 hästar och instruerar en ryttare! Spännande och en riktig utmaning :)
 
På söndag får Chanel följa med på träningen för Birgitta! 
 
 
Fina Chanel får komma ut igen :)

Kommentarer

  • Rosie Bergsten säger:

    Hej,det var en mycket intressant och givande clinic du höll idag :) Att du orkade rida tre hästar och samtidigt förklara så bra,sedan läser jag att du tränat innan oxå!!!! Det ska bli mycket spännande nästa helg då du ska rida min 4-åring i Hofors.
    Vi ses då!

    Mvh Rosie
    PS hemskt m dina grannar :( ds

    Svar: Tack! :) spännande ses nästa helg!
    Om Mig!

    2013-11-02 | 20:11:20

Kommentera inlägget här: