Vilken Känsla!!

Kategori: Allmänt

 
 
Idag fick jag en helt otrolig känsla på Chanel. Nu har jag ridit henne ganska samlat och sakta för att hon ska vänta på mig. Idag ville hon samla sig lite för mycket själv så då red jag framåt i mellantrav och sen samlade igen fast med lite mer drivning. Alltså den traven har jag aldrig någonsin känt förut, fast att det endast var några steg så kändes det så bra!! Nu ska den byggas upp sakta, det får ta all tid den behöver, för jag vet hur mycket det finns i den hästen. Lycklig! När jag klappade henne massor blev hon så stolt och tyckte att hon var så duktig, fina häst. Om ett par år tror jag att hennes trav kommer att kännas så.
 
 
Min finaste

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad hände med valacken du hade till salu ? Blev den såld?

    Svar: Han åkte tillbaka till ägaren när hon kom hem i slutet på april
    Om Mig!

    2013-05-22 | 10:11:50

Kommentera inlägget här: