Underbar dag i solen

Kategori: Allmänt

Jag åkte hem till stallet på morgonen och mockade, fixade foder mm innan jag skulle ha lektion för Emma och Matcho. Dom skötte sig riktigt fint :)

Sen tog jag en tur på Donnar och han var såååå fin idag, det var 4:e dagen han gick så jag trodde han skulle vara trött, men inte. Han kändes mjuk och pigg, och tyckte det var kul att jobba. Hans trav börjar bli riktigt fin, nu äntligen kan jag rida honom som jag vill. Längtar efter att få testa honom på tävlingsbanan :)Det känns som att nu kan vi börja liksom, det har tagit ett halv år men ååå var jag är lycklig att han börjar bli så fin.

Jag och Chanel åkte till ridhuset och red igenom Msv B:2, hon kändes kanon fin!!Galoppen var helt fantastisk idag och bytena satt perfekt, så glad! Traven blev jätte fin till slut, när vi hittade knapparna tillsammans. Hon måste vänta lite på mig och jag måste komma ner ännu mer i sadeln, bara att jobba på. Är lite nervös inför tävlingen men det ska bli så kul!
 
Ska skaffa mig en kamera så jag kan lägg ut bilder ni får nöja er med dom jag har så länge :)
 
 
 
Goaste mulen som finns
 
här fick jag lite kort av Elin :) Tack!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: