Lisselhaga

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit till Lisselhaga och haft lektioner för ett härligt gäng!!Det var 3 nya elever och hästar som jag aldrig sett tidigare, men det gick kanon bra! Veronica och hennes Angola passade på att träna när jag var där och dom har verkligen utvecklas!!Riktigt kul!Nu hoppas jag dom kommer ut på tävlingsbanorna i sommar.
 
För övrigt har jag haft en lugn Lördag, som jag verkligen behövde ha då jag stressat ihjäl mig i veckan!!Fick sova till 06.30 (sovmorgon) fick äta frukost i lugn å ro, ta en promenad, ja helt enkelt vara en vanlig människa i ett par timmar :)
Tråkigt att inte få rida dom finaste, men det gör att jag längtar ännu mer till imorgon.
 
Trevlig Lördag!!
 
 
Lägger in några bilder på Veronica och Angola
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Tack för idag, det är så kul att träna för dig :D

    Svar: Tack :)
    Om Mig!

    2013-03-23 | 19:34:47

Kommentera inlägget här: