Hovgården!

Kategori: Allmänt

Idag var det dax att åka till Hovgården igen. Det är så roligt att hålla lektioner för så härliga tjejer och killar, alla är så glada och positiva. Jag önskar verkligen att jag nån gång i livet kommer att kunna ha detta som ett jobb och leva på det. Jag blir så glad när mina elever hittar "känslan" och jag bara känner det dom känner, då blir jag glad i hjärtat :)
 
Jag brukar sätta mig upp och rida hästarna ibland för att få känna hur dom känns, och då kan jag hjälpa mina elever på ett bättre sätt, och vi kan ha en bra kommunikation. Jag tycker själv att det är viktigt att kunna prata med sin tränare och förklara exakt hur det känns för att få ut det bästa!!Ibland ser det inte ut som det känns.
 
Jag rider
 
Elin rider

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Tack för att du kommer till oss! Det är guld värt <3!

    Svar: Tack snälla. Du har verkligen blivit duktig, det är så kul att instruera dig:) ses på onsdag!
    Om Mig!

    2013-03-03 | 08:09:30

Kommentera inlägget här: