Årets första tävling!

Kategori: Allmänt

Idag var det årets första tävling i Avesta. Coco fick komma ut och känna på banan igen. Vi började med en LA:4, han kändes jätte fin på framridningen och var så lugn och snäll. Inne på banan blev han lite laddad men trots lite missar vann vi på nästan 75%. I Msv C var han lite laddad på framridningen, men kanon fin efter att tag. Inne på banan fick vi 3 riktiga missar som drog ner poängen, men är så glad och stolt över min svarta pärla!! 66,5% och en 6:e plats
 
Han kändes ridbar och lugn inte alls spänd som han var förra året. Jag älskar hans energi det gäller bara att tävla så vi får lite mer rutin ihop!! :)
 
Min elev Sara och hennes Glitter red ihop 66,7% i LB:3 så stolt över dem. Sara är amitiös och Glitter riktigt fin så bara dom också får mer rutin kommer det bli hur bra som helst!!!
 
 
Bilder kommer snart :)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tack Emma :) Grattis till segern och till 6:e placeringen <3 :D Det var du värd :)

    2013-03-17 | 10:29:31
  • Sirpa säger:

    Oj, vad ni är duktiga. Så himla fina hästar du har. Stort grattis till framgångarna. Kram

    Svar: Tack så mycket :)
    Om Mig!

    2013-03-17 | 20:03:16
  • Sofie säger:

    Stort grattis! Vilka %! Ser jättefin ut!:)

    Svar: Tack!! :)
    Om Mig!

    2013-03-18 | 14:56:39

Kommentera inlägget här: