Äntligen Fredag!!

Kategori: Allmänt

Fredagar är väl ändå den bästa dagen i veckan eller hur? :) Känslan när man kommer hem från jobb och stall och får laga mat och ta ett glas vin är så skön.
 
När jag slutade jobbet åkte jag hem till Lövänget och red Coco hemma på banan. Han kändes bra men var inte helt med mig. Tog inte skänkeln ordentligt och inte halv-halterna han ville bara springa på i sitt. Jag gjorde en del övergångar för att få honom att lyssna lite bättre, och fick påminna honom om skänkeln ibland. Krävde inte så mycket idag, utan lät att gå i lite lägre form och jogga omkring, men vill ändå att dom lyssnar på mig :)
 
Imorgon blir det en heldag i Hovgården med lektioner, ska bli så kul att åka dit till alla fantastiska och engagerde människor. Söndag blir det ridning för fullt på mina hästar, och Donnar längtar dit!
 
 
 
 
Trevlig Helg!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: