1 vecka kvar

Kategori:

 
 
Nu är det knappt en vecka kvar innan jag och Chanel kommer att rida i Falsterbo. Det har alltid varit en dröm att få rida där och nu efter alla dessa år har jag lyckats kvala. Och dessutom har jag en häst med super temperament som jag litar på och kan rida på en sådan stor arena. Fast att vi inte är helt klara och konkurrensen är sten hård ska det bli fantastiskt roligt!
 
Målet med Falsterbo är att skapa rutin för framtiden och jag tävlar endast mot mig själv. Jag vet vilken kapacitet det finns i Chanel och fast att vi kanske kommer bland dom sista så är jag nöjd om vi klarar av att rida ett godkänt program utan större missar.
 
Jag kommer att få med mig bästa pappa så klart och Elin, en riktigt bra tjej som ska hjälpa och peppa mig. Vi kommer att resa på Söndag för att ha några dagar att ta igen oss på.
 
 
 
Stor och Liten
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Ska göra allt för att du ska kunna koncentrera dig fullt ut på din ridning, något annat ska du inte bekymra dig om! :) Wiie!

    Svar: Du är bäst!
    Om Mig!

    2013-07-03 | 22:31:30
  • Kristina Stina Haglöf säger:

    Lycka till nu Emma, och lycka till Elin. Håller alla tummar....:)

    Svar: Tack Stina!
    Om Mig!

    2013-07-03 | 23:12:48
  • Cissi säger:

    Lycka till! :)

    Svar: Tack :)
    Om Mig!

    2013-07-04 | 11:30:28
  • Maja säger:

    Lycka till i Falsterbo!

    Svar: Tack! :)
    Om Mig!

    2013-07-04 | 21:09:37

Kommentera inlägget här: