Tränare

Kategori: Allmänt

Det är viktigt att ha en tränare som man trivs med och som hjälper en med det man behöver hjälp med!En som lär en dom små "hemliga" knepen. Jag har tränat för olika tränare och har hittat 2 som passar bra just nu. Mattias Jansson tycker jag är riktigt bra, det är rakt på sak och han ger mig tips som jag behöver jobba på. Tränar för honom 1-2 gånger om året. Tränar även för Ricardo 2-3 gånger om året när han kommer till oss här i Dalarna. Han är riktigt bra på sånna saker som "vanliga" tränare inte alls ser. Han är grym på att se hur en häst behöver träna.

Bästa tränaren av alla är min pappa, Han har varit med mig sen jag började rida, tror jag var 7 el 8 år så han känner mig och vet att jag aldrig är nöjd förrän det är bra. När jag känner att nu måste jag bättra på min ridning, eller om det är något som jag inte får kläm på, tar han med filmkameran så jag sen får sätta mig ner å kolla och inspektera mig själv. Pappa har hållt på med hästar hela sitt liv så han kan verkligen häst, dock med trav hästar. Men de senaste 20 åren har det varit ridhästar :). Han behöver bara ge mig lite råd så blir allt mycket bättre direkt!Han ser saker som ingen annan ser.
Min pappa är BÄST!!
 
Pappa och Chanel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kul att höra❤Brorsan är BÄST!!!Kram❤

    2013-02-12 | 21:05:07
  • Pernilla säger:

    Kul att läsa i din blogg och få följa dig och dina hästar.. Du är så duktig! Hälsa pappa!
    Kram från kusin

    Svar: Tack Pernilla. Pappa hälsar tillbaka
    Om Mig!

    2013-02-12 | 21:18:47
  • ullagajjdp med säger:

    Håller med till 100 %

    2013-02-12 | 21:19:01

Kommentera inlägget här: