Tävlings planering

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag planera in årets tävlingar. Har som mål att rida några Msv C på coco för att se hur han är på tävlingsbanan. Sen ska han tävla Msv B, och något 6-års program. Vill så klart göra nåt kval till Falsterbo, men vet ej om jag kommer att åka då det kostar mycket pengar och är en tuff resa för hästarna, men det visar sig. Coco kan egentligen behöva komma ut till stora tävlingar och arenor som det är i Falsterbo. Där det händer mycket, är mycket publik och andra hästar så han lär sig att koppla av. Hoppas verkligen att han håller sina ben i styr så vi kan tävla detta år, utan att han skadar sig
Cocos första tävling blir i Avesta 16 mars en LA:4 och en MsvC:2

Chanels första tävling blir i Örebro en Msv C och en Msv B.
Med henne har jag som mål att tävla Msv B med bra resultat. Även henne vill jag kvala till Falsterbo men lika där så vet jag inte om jag vill åka. Tror att jag hellre vill "spara" på henne och få en fin tävlingshäst. Mycket tankar och funderingar, det får visa sig lite under året hur det går.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: