Smak råd!

Kategori: Allmänt

 
Jag måste köpa ett par nya träning stövlar snart, då mina gamla börjar ge med sig. Jag satsade i ett par fina tävlings stövlar förra året och vill helst inte lägga ner så mycket pengar. Men det finns ju sååå snygga stövlar som jag vill ha! :)Kanske en tidig 30 år present ? :)
Jag har lite besluts ångest

Första paret ut Anky elegance Mörk blå. Lite annorlunda men jag vill ju inte vara som alla andra, jag gillar dessa skarpt!!
Nästa Anky Mörk bruna fast skulle vilja ha dem lackade
 
 
 
 
Nästa de bruna. Tycker inte riktigt om dessa men vill höra vad ni tycker
 
 
Eller dessa Königs Mörk bruna lackade
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jättefin och intressant blogg!
    Tycker nog att de bruna Anky är snyggast :)

    Svar: Tack så Mycket! :)
    Om Mig!

    2013-02-14 | 08:52:20
  • Malin säger:

    Röstar på Dom första;)mörkblå anky,skit fina!:)

    Svar: Jag gillar dom också, lite annorlunda. Men lite dyra
    Om Mig!

    2013-02-14 | 22:46:17
  • Anonym säger:

    Königs, helt klart!

    2013-02-14 | 22:51:55

Kommentera inlägget här: