Veckans planer

Kategori: Allmänt

 
 
Denna vecka är jag ledig från posten men har lektioner nästan varje kväll.  På Torsdag tar jag med mig Chanel till Segersta för att rida ett kval till Championatet. Jag hade planerat att inte åka dit med henne men nu blir det ändrade planer. Birgitta tyckte absolut att vi skulle ta med henne, dels för rutinen inför nästa år och för att hon förbättrats så otroligt senaste tiden. Sen vet man aldrig hur Coco beter sig, han kan flippra ur helt och då kan det vara kul och skönt att ha en stabil brud med sig. Det har hon så rätt i. Men det är inte bara att kvala det krävs 70% och en väldigt bra ritt. Inte alla som kan kvala på 83% som Coco :)
 
På fredag börjar våra hemma tävlingar då ska jag starta en tillridningshäst jag har i LB:1 hon är ung och aldrig tävlat dressyr förut. Visade henne på kvalitén för ett år sedan där skötte hon sig helt ok, får väl se om hon vågar sig fram till domaren. 
 
På lördag ska jag tävla Annikas häst i en LA:4 och Chanel ska gå en MsvB:4 bara som träning eftersom det är på hemmaplan och därefter ska jag skriva en MsvA:1. På söndag ska Coco gå en MsvB:4
 
Mycket som händer denna vecka tur man har fantastiska föräldrar som ställer upp. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: