Igår var en trött dag

Kategori: Allmänt

 
 Fina Chanel gör mig alltid glad!
 
 
Efter 2 veckors heltids jobb + lektioner på kvällarna var min kropp helt slut igår. Jag är van att vara stark och orka men igår orkade jag inte men bet ihop och red båda älsklingarna som gick helt ok. Fast när man är så trött så är det nära till gränsen, och ja jag bröt ihop en stund men sen kändes det mycket bättre. Chanel är ju bara så underbar, fast hon kräver sin ridning varje hundradels sekund. Coco var lugn och cool och skötte sig. Idag är det äntligen fredag och det blir en skogstur med Chanel och ett lugnare pass med Coco innan tävlingen imorgon.
 
Coco 
 
FREDAG!!!! 
 
 

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Du är duktig Emma och lycka till i helgen :D!! Kram

    Svar: Tack :)!!!
    Om Mig!

    2013-08-16 | 09:18:39
  • Kristina Stina Haglöf säger:

    Va rädd om dej. Lycka till å kram........

    Svar: Tack Stina gullig du är
    Om Mig!

    2013-08-17 | 08:35:36

Kommentera inlägget här: