First Time

Kategori: Allmänt

Idag var det Frisbees första tävling! Som han skötte sig! Det är en helt fantastisk häst. Fast att det är lite läskigt med staket och domare så litar han på mig till 100%. 
Lite små missar som fel fattning och lite ivriga halter, men vad gör det när jag sitter på en diamant!! Wow vad den hästen har register och vi vandrade runt på ettans växel idag för att kunna styra runt i volter osv. Jag bara älskar honom. 68% och en 2:a placering 😀
 
Jag känner mig helt trygg på honom och han passar mig perfekt! Nu ska vi träna vidare och hoppas på att starta ett 5-års program till sommaren. 
 
 
Att han sen stod kvar i lastbilen stilla och väntade i över 1 timme var ju en bonus! Han brukar bli lite orolig och står gärna och gräver.. Han har vuxit redan efter 1 tävling. 
 
 

Kommentarer

  • Zandra säger:

    Så underbart Emma, så glad för din skull efter smällen med din fina C. Njut ordentligt av din fina lilla diamant, det förtjänar du!

    2017-03-04 | 09:55:48

Kommentera inlägget här: